Contactgegevens

Voor alle vragen over onze diensten, de hieronder beschreven overige diensten en over bestellingen kunt u ook een mail sturen aan info@modelovereenkomst.nl, waarbij wij er naar streven om direct te antwoorden maar zeker binnen 24 uur.

Modelovereenkomst.nl
Nieuwstraat 7
2411 EJ Bodegraven
Correspondentieadres:
Modelovereenkomst.nl
Prins Bernhardstraat 82
3466 LV Waarder
Fax + 31 348 500095
Tel. + 31 348 500100

Modelovereenkomst.nl is een activiteit van NINtec Legal Services BV, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en Fabrieken Rotterdam onder nummer 24336845.

Overige diensten van Modelovereenkomst.nl

Contract Review Service

U kunt al uw overeenkomsten of andere juridische documenten faxen of e-mailen naar Modelovereenkomst.nl. Modelovereenkomst.nl zorgt ervoor dat u binnen 36 uur een beoordelingsverslag thuis krijgt, opgesteld door een ervaren bedrijfsjurist. Het enige wat u dient te doen is het document sturen aan info@modelovereenkomst.nl met bijgevoegd een korte beschrijving van de overeenkomst, het voorwerp van de overeenkomst, door wie het is opgesteld, de verhoudingen van partijen (klant-leverancier, partners etc) en eventuele overige bijzonderheden. Verder dient u uw directe telefoonnummer te vermelden zodat contact met u kan worden opgenomen ingeval er vragen zijn. De kosten van deze snelle service bedragen € 20,- per pagina (maximaal 350 woorden per pagina) excl. BTW.

Document Bestel Service

Indien u een document niet kunt vinden in de database kunt u een verzoek indienen bij Modelovereenkomst.nl. Modelovereenkomst.nl zal dan in haar eigen databank kijken of een document ter beschikking is. Modelovereenkomst kan ook voor u een model maken tegen een nader af te spreken tarief. Modelovereenkomst.nl hanteert een zeer concurrerend tarief voor abonnees.

Inhuur van incidentele langdurige ondersteuning

Modelovereenkomst.nl kan u, indien beschikbaar, een bedrijfsjurist leveren die u ondersteunt bij uw juridische werk. Dat kan zijn het voeren van onderhandelingen met klanten of toeleveranciers, het opstellen van uw algemene voorwaarden, het organiseren van uw juridische organisatie, het uitvoeren van een legal scan en dergelijke. Het kan ook zijn dat u voor een bepaalde periode een bedrijfsjurist wenst in te huren ter vervanging/waarneming of ondersteuning van uw medewerkers.